6 Temmuz 2009 Pazartesi

El izi Koleksiyonum




Kolokolik İmza Günü (2017) Albüme Git






Orda Olmak 2012 albüme git




...kolo...


İnziva 2008
























































Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
























































































































































































































































































  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

17 yorum:

uğur tümmü dedi ki...

Vayy be Esen abla hayranlarını sevindirmek için şu yaptığını yapabilecek hiç kimse tanımıyorum.
BİR numarasın....

zübüş dedi ki...

ayyy meleğime ilk yorumumu atıyorum hayırlı olsun bitenem senle aramızda bir yol daha açıldı

Ahver dedi ki...

en çok üzüldügüm şey de bu :( katılamamak üzüyor ama kısmet degılmıs . senın gıbı bı melek ancak ınsanları boyle sevındırebılır :) koleksıyon harıka :)

*Melo*Drama dedi ki...

Sevdiklerinin Koleksiyonu'nu yapmakla kalmayıp onları "Nur Koleksiyonu" diye senden başkası olamazdı zaten..
Fakat küçük bir maruzatım olacak ablaCan^^
Sistemin yoruma açılmasıyla tekrar gözden geçirdim baştan sonra fakat benim için imzaladığın fotoğrafı sistem'e koymamışsın ablacım.Olmasını isterdim ancak muhakkak gözünden kaçmıştır.
Hatırlamak istersen buydu resim;(http://tinypic.com/r/ruu061/7)
Daha nice albümlerde sevenlerin olarak yer alırız inşAllah.

melankolıa23 dedi ki...

dünyanın neresinde bi sanatçı böyle bir işi yapabilir ? ancak MELEKOLO yapar.inşallah yeniden başlar bu koleksiyon . . .

Sagomania Merve dedi ki...

Hii nasil heyecanli bir bekleyisti o =) 2 yil gecmis üzerinden. Fotografi alel acele bir sekilde cektirip, hemen göndermistim sana..Uzun uzadiya birseyler yazmistim:) Senden cevap gelmesini beklerken sanki bir ömür gecti:) Canim Merve:)) diye bir giris ve ben düsüp bayilcam sandim:) Benim icinde nur yüzlü demistin, utanmistim :) Asil nur yüzlü sensin. Cansin sen. Yaptigin fedarkarligi nasil anlatsam bilemiyorum bile. O kadar özelsinki..Seni cok seviyorum canim ablam, ruhuma can...Hep beraber olmak dilegiyle..:)

keleBEkTÜL dedi ki...

seveeeeen <3 Nurçiçeğim hatıra fotoğraflarına baktım değişmişiz büyümüşüz liseye daha yeni başlamıtım ozaman şimdi lise bitti üniversteye gidicem vay be biz senle büyüdük be ablam :)

Adsız dedi ki...

sıkıldıkça açıp bakıyordum ablam ne de güzeller ama :) senin ince fikirliliğine kurban olurum ben :)
fırsatım varken ben katılmamıştım fotoğraf olaylarını sevmediğim için ama pişman da olmadım nedemez ablam :) bir çok arkadaşım ısrar etmişti ama ah kafam işte :)) en güzel koleksiyon sende meleğim :) kurban olurum sana :) teşekkür ederiz ablam bizleri düşündüğün için (:
seni çok seviyorum.. <3

mevt

Gizz dedi ki...

Şuan acayip oldum esen abla biz büyümüşüz :)))
yeni fark ettim resimlere baktım biz seninle büyüyoruz:) değişmişiz gün geçtikce :)

Eda Nur dedi ki...

şimdiye kadar kim bu kadar ilgilenmiş ki hayranlarıyla..helal olsun esen ablaaaaaaaa bir numarasın sen.... <3<3<3

Mirac Olukman dedi ki...

meleğim güzel ablamm biriciğim yahu..en cok da buna katılmadığım için hayıflıyorum kendimi cok cok isterdim bu fotoğrafların arasında benimkininde olmasını ama kısmet olmadı napalım birdaha böyle bir jestin olursa ilk yollayanlardan olurum :) cokcok seviyorum meleğim öptüm! :)

çiçekcemrecik dedi ki...

Meleğim, Melodrama yazınca benim de dikkatimi çekti sanırım benim fotoğrafım da dikkatinden kaçmış ben de hatırlatmak istedim http://i1119.photobucket.com/albums/k638/cicekcemrecik/GetAttachment1.jpg ekle istersen bitanem :) seni çok seviyoruum :)

HasretmF dedi ki...

Katılamamıştım buna ben:)Şimdi bazen bakıyorumda fotoğraflara o kadar güzel fotoğraflar var ki senin shoplaman renklendirip sevgilerimle yazman,keşke katılabilseymişim diyorum:)Nasip tabi herşey.. :)

Abdulsamed Gündoğdu MF dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=GbWbgroH3kM MF olmak okadar kolay Degil

rezedamf_34 dedi ki...

Aklıma geldikçe hepsine tekrar tekrar bakıyorum meleğim ne kadar da değişmişiz hepimiz :) İyi ki katılmayı nasip etmiş Allah, çok teşekkür ederim sana çook :)

Unknown dedi ki...

bende istiyorum :)

Unknown dedi ki...

http://2.bp.blogspot.com/_KqLrGqq6BHY/Staxxid3tKI/AAAAAAAABHc/6WUlPO8Dk4w/s1600/nurseli.JPG

Ayy ablacım inan imzan olmasa gözümü kırpmadan silerdim anı olarak bile saklamazdım:) her gördüğümde bir gülme alıyor beni:) yeni örtünmeye başladığım zamanlardı hey gidi:) o zamanlar foruma bile üye değildim myspace de kullanmıyordum.. diğer fotodaki hilkat mahlaslı arkadaş liseden sınıf arkadaşımdı onun vesilesi ile ulaştım, kavuştum sana. Ne iyi yapmış sayesinde güzel bir anım oldu:) 5yıllık bir gecikmişlik de olsa teşekkür ederim canım ellerine sağlık:) :*

 
Copyright 2010