7 Mart 2017 Salı

icraat



1998  Kuvvetmira stüdyosunda ilk kayıt ”İnkar Boşuna”
1998 Silahsız Kuvvet ”Neden Ağlıyorum ve Dünden Kalma Hayaller” ilk underground Ep.
2001  2.Ep (3 tracks)
2004 Sagopa Kajmer Bir Pessimistin Gözyaşları solo albüm ”Kalp Atışlarım 78 Bpm”

2004 Sagopa Kajmer düet ”Aklımın Odaları ve Günlerim Ağlak” internet single

2005 İlk solo albüm ”Karantina Embryo”

2005 Sagopa Kajmer Pessimist Ep 3 ”Super Sperm”

2005 Sagopa Kajmer Romantizma albümü ”Sagopa Vs. Kolera”

2005 Disstortion Ep

2005 Sagopa Kajmer & Kolera Melankolia Müzik'i kurar.

2006 Kafile ”Türk Rap Karma” albüm

2006 Pesimist Ep 4 “Foseptik & Trakonya”

2007 Sagopa Kajmer & Kolera düet albüm ”İkimizi Anlatan Bir şey”

2007 Taş Dibe Düşmez ‘’İnternet Single’’

2008 Kolodelphia ft. Luminous Fluxx ”İnziva Promo”

2008 Bu Şarkıyı Zevk İçin Yaptık feat Sagopa Kajmer ”internet single”

2008 2.Solo Albüm ”İNZİVA”

2008 Kolostrofobi EP ''Sen Nasıl Bir İnsansın,Şekerpare,Şermin,Vitrindeki Manken''

2009 Beslenme Çantam feat Sagopa Kajmer ”internet single”

2009 HAİN feat Sagopa Kajmer.

2009 Bilinmezlik ft.Sagopa Kajmer ''Saykodelik Ep&Pesimist Orkestra''.

2009 Narsist ''internet single''

2010 Bendeki Sen ''Sagopa Kajmer İle 2. düet Albüm''

2011 Kac Kacabilirsen - Bu Islerden Elini Cek ft Sagopa Kajmer (Saydam Odalar )

2012 Kim Buna Dayanir? Internet Single

2012 Gerilim Macera Ve Suç Internet Single

2012 Orda Olmak 3.Solo Albüm

2013 Orda Olmak İnternet Single

2013 İster İstemez ft. Sagopa Kajmer (Kalp Hastası Full Albüm)

2013 ''HipHop Hybrid'' Kolera feat. Illa Ills (Orijinal+Mickolodium Mix + Chicago Connection Mix)

2013 Den Den Koy (Digital Single)

2014 Sagopa Kajmer ft Kolera Yutkunuyorum (Ahmak Islatan -Pesimist EP 6)

2014 Bilmediğin Yere Doğru (Digital Single)

2015 Bir Bir Anla (Digital Single)

2015 Kolostrofobi Ep 1 Remastered (Digital Ep)

2015 Kolostrofobi Ep 2 (Digital Ep)

2015 İmitasyon Dağlar  (Digital Single)

2016 Kolokolik 4. Solo Albüm

2017 4X Daha (Single)

2018 Varsa Yoksa (Single)
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

16 yorum:

furkan1992 dedi ki...

Ablacım umarım daha nice çalışmaların olur da onları da yazarsın buraya, biz de zevkle okuruz. :)

Ahver dedi ki...

buraya çok mukemmel seyler eklenıcene emınım :) daıma burda olup yorumlarımla senı mesgul etmeye devam edıcem :P sevıyorummm senıı <3

Furkan TAN (mamcika) dedi ki...

Esen Abla Kolodelphia en sevdiğim şarkılarından birisi, bir şarkıda adımın geçiceğini hiç tahmin etmezdim -oku belki Furkan'la yol bulursun- :)) aynı zamanda bu bölüm telefonumun mesaj sesi :)) 2009'da Beyaz Show'da dediğin gibi bir sıralar Sagopa Kajmer dinleyen herkes seni dinlemiyordu Esen Abla, neyseki ben onlardan değildim. O kadar anlamlı, duygusal şarkıların var ki dinlememek elimde değildi :)) İnşallah yeni yeni albümler yapmak nasip olurda biz yine seni dinlemeye devam ederiz :)) Selametle kal ablacığım...

Kolerâz dedi ki...

Yorum yapmamıza izin verdiğin için çok teşekkürler Kolo:) Seni çok seviyoruz iyi ki varsın Rabb'im daim eylesin inşAllah, gülen yüzün hiç solmasın:)

RAP KONUYSA, HER ZAMAN KOLERA HANIMAĞAN! :)

Melankolia Family <3

MirazaDeMF dedi ki...

Canımıniçi Allah senin gibi güzel insanları yanımızdan eksik etmesin inşallah. Şu tabloya bak, Her geçen ay, yıl yeni şeyler ekleniyor.
Maşallah.. Çok seviliyorsun ablacım :))
A2 + Kuvvetmira = Melankolia nokta !
MF bayrağı salla !

Sagomania Merve dedi ki...

Her sarki ne kadar özel; Her birinin yeri ayri, apayri. Hangisi benim icin en özel bilmiyorum, cünkü hepsi o kadar özelki..Sesin, yorumun, kalemin cok kuvvetli. Bastan sonra '98 den 2010 Bendeki Sen albümüne kadar tüm sarkilarin saheser niteliginde. Hepsini cok seviyorum hepsini. Ama digerlerinden ayirdigim özel birtane var tabi hihihih:)) "Vitrindeki Manken" <3 asigim o sarkiya..."Bir Tir kiralarsin artik,cignersin beni. Sonradan hatirlarsin kitlemedigin kapilar gibi.." Yüregine saglik canim ablam.

Hmeykolera dedi ki...

ahh tekrar tekrar okumak bile doyumsuz ya :) hepsi doyumsuz hepsi harika sesin huzur meleğim bunu biliyosun dimi arkadaki o gülüş seslerin falan bitiyorum onlara hepsinde yüzümü güldürüyorsun sen nasıl bir insansın benim vazgeçilmezlerimde çok severim :)ilk baştan sonuna kadar çabuk ezberlediğim şarkındı herkese de ögretmiştim minik kuzenlerime falan görsen çok tatlı söylüyolar ya:)
inziva bamba'aşk'a kesinlikle onun yeri hep ayrıdır hep dinlerim meleğimin solo albümü harikaydı ya ilk aldıgımda ne heyecanla açmıştım :) sesini duydugum an gözümden yaş geldi ahh doyumsuzum benim minik meleğim..hepsinde harikasın sen bitanesin tescillenmiş tek dişi Rap'sin ! :)

Ssed dedi ki...

ah sen gibi kimse görmedim,diskografinin çeyreği yeter;)
daha nice nicelerini hem sana hem bize görmek nasip olsun inşallah
o sesinden,kendinden mahrum bırakma bizi
kelebeğinkızıkolo-kolokız:)

bilalmf dedi ki...

yeni solo albümünü heycanla bekliyoruz ablam <3

kemal_kafkef50 dedi ki...

ablacım bu bölüme şöyle okkalı bir 2012 ve kim buna dayanır güzel gider varya :)

Melankolia23 dedi ki...

nice albümlere ablacım. Yüce Allah sana ve sesine kuvvet verdikçe nicelerini de yaparsın inşallah....

Unknown dedi ki...

Nice nice çalışmalara,albümlere daha inşAllah hep beraber ablacım!:)

Unknown dedi ki...

sayfayı baştan sona okuduğumda bazı şeyler çok duygulandırdı beni.. '98den buyana maşallah:) 2015in ilk parçası BirBirAnla'da kısa zamanda da yerini alır burada. Nice albümlere inşallah canım ablacım Rabbim sana abime güç kuvvet versin, yolunuz açık olsun canım..

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Yaaa burayı cok seviyorum:") büyüdüğüne şahit olmaktan güzeli yok.Çok duygulanıyorum böyle evladının başarısıyla gözleri dolan anne gibi hissediyorum:") Bu yüzden anneciğini cok seviyorum ve çok tanımak istiyorum.Çoğu hislerimi sadece o anlayabilir gibi.Öyle derin seviyorum, bil yeter❤ Başarıyla ilerleyişin daim olsun.Ben kimi zaman bedenen en yakınında kimi zaman sevgimle uzaklardan hep yanındayım.Hep destekçin, hep kardeşin:")

muttakikarakurt dedi ki...

Zaman ne çabuk geçiyor. Seni ilk dinlediğim ilkokul yıllarımı hatırlıyorum. Tam 13 sene olmuş. Ve zaman hızlıca akıp gitmeye devam ediyor. Bizlerle kalansa güzellikler oluyor. Hep bizimle kal Esen Ablam... Seni çok seviyoruz...

 
Copyright 2010