24 Haziran 2012 Pazar

Melankolia Piknikte



 






 













 Vale


 















































...2012 ...
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

29 yorum:

mevt34 dedi ki...

hayatımızın en güzel günüydü sayenizde ablacım..
nasıl tarif edilir ki bu minnet duygusu..emeğine sağlık her şey için.. sçs :)

cnncngl dedi ki...

ablaların güzeli ellerine sağlık keyiffle baktım hepsine tek tekkk :) her kare çok güzel çok özel gerçekten tekrar binlerce kez teşekkür ediyorum yaşattığınız layık gördüğünüz bu harika saatler için .. iyiki varsınızz ! iyiki ..

hamuşan dedi ki...

Kolo herşey güzelmiş,sanki bir masalmış,geride kalan bu masaldan,bıraktığın gülen suretlermiş:-)gelemedim ama bir gün hepinizle kucaklaşırız.şimdilik kulağımda ezgileriniz.ve @alitaze007 kaçar.

Yunus yılmaz dedi ki...

çok guzel bir günmüş keşke katılmaz nasip olsaydı

Oguzhan Demir dedi ki...

orda olmak vardı la :(

Taner MEHDER dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel samimi ve harika çıkmış ablam :) Tekrar o güne döndük. Gerçektende o gün rüyamıydı. diye soruyor insan kendi kendine.. Ellerine emeğine sağlık ablam tek tek uğraşmışsın. :)

sagopAŞKolera dedi ki...

Ellerine saglık abla orda olamadım fakat yorumlarınla bende kendimi ordA hissettim :) kendi kendime cok kisi var ondan ben gorunmemisim dedim sizi seviyorum daha nice geleneksel mf pikniklerine demk istiyerek geleneksel olmasını diliyorumm :):)

sagkolosahsevgi dedi ki...

ne güzel anlatmışsın ablacım ya gözlerim doldu doldu durdu.. ne güzel anlar yeni fotoğraflar filan.. (: mutluluğunuz daim olsun hep canımsınız! çok seviyorum!

Adsız dedi ki...

Uzerindeki tisort cok tatli Esen ablam :)
Bende daha farklilarini aldim o siteden :D

highbeat26 dedi ki...

Rüya olmadığının kanıtları işte bu mutluluk dolu fotoğraflar.
Hepimize çok güzel bir anı bıraktınız Allah sizden razı olsun abla.

Furkan Ayhan dedi ki...

ah o fotolardan birinde olabilseydim keşke.. :/

Adsız dedi ki...

harika herşey harika. orada olmak isrdedim bi çok kişi gibi..



mehmetkaan(mhmtkaan)

Silisyumvadisi.blogspot.com dedi ki...

Of be tüh keşke ya. üzülürsün ve anlarsın keşke orda olsaydım.

edanurekşi dedi ki...

Hayatımın en özel ve en güzel günüydü.. ellerin dert görmesin hepsi çok güzel olmuş. O güne bir daha dönüyor insan bu foroğraflara bakarken:) keşke hiç bitmeseydi,zaman dursaydı hep 10 haziranda o kıymetli anlarda kalabilseydik..Hakkınız hiçbir şekilde ödenmez, Allah razı olsun ablam sizden. Ne desek az size böylesine bir piknikten sonra hele:) Seviyorum en derinden ve kocaman!

kemal_kafkef50 dedi ki...

Selamu aleyküm ablam Sabahladıgını okuyunca içim cız etti Bizler için uyumamışsın Allah razı olsun ablam nekadar teşekkür etsek azdır.Rabbim kalbine göre versin herşeyi amin.Kaç fincan kahve içtin abla merak ettim :)) Fotolar harika olmuş fotolara yazdıgın yorumlar ayrı bir güzel olmuş.Bizler için güzel bir anı hatıra oldu VALLAH ı kendimi bukadar görecegimi hiç tahmin etmiyorudum Dedigin gibi görünmek isterlermiydi dedinya abimize harbiden ben fotocekinmekten pek hoşlanmıyorum pek görünmek istemezdim.O gün görünelim cnm ne olcak :D:D Cagdaş abiye özellikle dedimki abi bu tütünlu olan kısımları görmesek olmazmı :D:D Tütünü evde saklayana kadar 9 dogurdum yakalanıcam diye.Bu yaşta bile hala gizli içiyorum evdekilerin haberi yok Benim adım cemil bana birşey olmaz :D Bir fotoda o an neye bakıryok cok merak ediyorum dedigin fotoda ben söyleyim Kız yunus abinin gazetede sacının mavi olduguna inanmış :D:D onu gösteriyordu abi sacın mavimi beyazmı diye Bende dedim bu beyaz neresi mavi bunun :)Ok atma kısımları harikaydı nasılda pür dikkat bakıyoruz ama Ormanın araasına attıgın oku alırken size söylemedm fare vurmuşun ablam :D:D haha şaka şaka :) calılar bata bata aldım O an anladım sen ok atarken yanında durmamak lazımmış dedim :)Beni nezman cekmiş ok atarken hala onu düşünüyorum abla ya kısmet işte nasılde denk gelmiş.Mangal başında iken yunus abiye tavuk şiş yedirirken bir foto olaydıda cekme dur diyeydim şu tavuk şişi ye diyeydimde öyle cekeydin felan :D yunus abimizin scratch ögretme anları süperdi Hayatımda ilk defa dokundum onuda sizin yanında olunca ayaklarım kolum titredi heyecandan scratch de yapamadım :) efsere helal olsun abla :)Senide scratch atarken görebilecekmiyiz ki çok istiyorum .Yazmakla bitmez ablam güzel günlerin yorumları bukadar yeter sizi çok seviyorum Allah razı olsun Rabbim sizleri bizden ayırmasın amain.O güzel anı bana tekrar yaşattıgınız için teşekkür ederim.Allah a emanet ablam <3

not:

Bu yorum ulaştıgına göre robot olmadıgımı kanıtlamış oluyorum :D

SpecialistMF dedi ki...

Eline emeğine yüreğine sağlık abla.Bizleri bambaşka bi serüvene götürdün,sabahın ilk saatlerinde okudum ama henüz yeni toparlayabiliyorum kelimelerimi.Herkes o kadar mutlu ki yüzlerinden okunuyor heyecan ve sevinçleri. Kardeşlerim adına o kadar mutluyum ki,kelimeler kifayetsiz kalıyor işte..Herşey için teşekkürler abla.Okurken tüylerim diken diken oldu.mutluluktan ağlak olmak bu olsa gerek.Selametle..

Adsız dedi ki...

sagoist aşık
fotoraflara bakınca hem hüzne hem mutluga boguldum gidenlerin sevincine hüznüne tanıklık ettim melgim yaptı yapacagını allah razı olsun uykusuz hazırladı uyumadan :)

KafKefEmrE dedi ki...

Herkes ne kadar mutlu :) O anları en iyi şekilde anlatmışsım ablam ağzına sağlık :) geri döndük o anlara mutlu olduk hüzünlendik... Tekrardan sonsuz teşekkürler sizlere iyi ki varsınız :)

HasretmF dedi ki...

Masal gibi bi gündü...bitsin istemedik hiç.. Şimdi bu fotograflara bakıp bakıp iç geçirmek kaldı geriye :) Rabbim tekrarını nasip eder mi ki acaba.. sanki doyumsuz bi rüya gördüm ve bitti... Hiç doyamadım ki sana ve abime..
Rabbime şükür sebebimsiniz iyiki varsınız! Hep olun... Şu gün için binlerce kez teşekkür ederim size can Kolo'm rüyalarımızı gerçekleştirdiniz..Varlığınıza şükür hakkınız ödenmez! Hasret sizi çok seviyor seviyor seviyooor!:)

Adsız dedi ki...

Ayse der ki bizede nasipolur inşallah çok.isterm.byle bi şeyi ama mardinli ilarak sagoyu bekliyruz buraya :) Vok gzl piknk olmuş kolo :) ftolarda iyi ellerine sağlık. çok gzl bi duygu olmalı.bu inşallah herkes tatacaktr.byle.bi.duyguyu pankart harika :)

RabişMf Almira dedi ki...

oy canlarım yaa :)ne kadar tatlısınız yine ne kadar tatlı bizim mf.. o gün sizlerle olmanın verdiği mutluluk gerçekten hayatımda bir daha böyle etkinliğe katılsam aynı duyguları hissedeceğim bi mutluluk değildi çok ayrıydı :) bide uğraşmışsın o kadar photoshop ile bakmaya kıyamadığım gözlerin şimdi bunları mı hazırladı zevkiylee :) kıyamam ki^^
canımsınız ki sizi ne kadar seviyorum biliyorsunuz ama boyutunu bilemezsiniz ki çok çok içimdesiniz aslında kalbime baksanız görebilirsiniz..
sizlere çok çok çok teşekkür ederim bu güzel gün ve anılar için.. her fotoğrafta muhabbetinizi, ettiğimiz sohbetleri hatırladım..
İnsanlar çift yaratılırmış derler ya hani sizin çiftiniz yok ama.. sizin gibi olamaz kimse, benzemez ki kimse size. nasıl seviyorum nasıl ya Allah'ım şahit! sana doya doya sarılmak istiyorum tekrar saçlarına dokunmak tokana takmaya çalışmak yanaklarını sıkmak en son da "gitmeyin" demek istiyorum..
ALLAH sizi başımızdan eksik etmesin. Beni de yanıbaşınızdan eksik etmesin. Siz duymaktan bıkana kadar, hatta bıksanız bile ben söylemeye devam edeceğim sizi çok seviyorum! Rabb'ime şükürler olsun sizleri tanıdım. İnsan gördüm, iyi kalplilik sıcak kanlılık içtenlik neymiş onu gördüm. Canımsınız artık kelimeler de kifayetsiz kalır..
Allah'a emanetsiniz canlarım "tekrar görüşücez" demişti Yunus abim inşallah Allah bizi tekrar görüştürür nasip eder böyle bir gün daha.. O zamana kadar rüyalarda buluşalım biz yine sizlerle..
Almirasiziçokseviyor~


İki sıfır bir iki MELANKOLİA BEBEK!

Aysenur_MF dedi ki...

Negüzel!Her karede aynı mutluluk,aynı sevgi,aynı gülümseme...Orada olabilen kardeşlerimize muhteşem bir anı bırakırken biz gidemeyenlerin de bu harika fotoğraflarla merak ve özlemimizi bir nebze de olsa dindirdiniz:)Allah sizden razı olsun..O kadar uğraşıyorsunuz bizler için bu anları yüklerken dahi ne denli yorulmuşsundur kim bilir..Benim Melek ablam:)Gülşen yüreklim...:))

Adsız dedi ki...

Sagopa kolera sarkilariyla ornek oluyordunuz insan olarakta harbi en esaslisi sizsiniz helal olsun

Adsız dedi ki...

Yazdıklarınla her şey daha da anlam buldu. Emeğine sağlık seni çok seviyorum meleğim.

Adsız dedi ki...

Okadar kıskandımki :/ pikniktekiler için gerçekten harika bir anı olmuş. umarım tekrarlanır.

Taner Mehder dedi ki...

Hergün bloga girip resimlere bakarak o güzel günü yâd etmek, biraz mutlu,biraz buruk ama en çok özlemli.. Canım ablam.

Delfin dedi ki...

O kadar güzeller ki hepsi.. Emeğine gözüne sağlık abla.. Ne kadar şükretsek az gerçekten.. Her an için binlerce cümle kursak da yetersiz kalır. şükretmek en güzeli.. Canımsınız!
hilalsenol

Ezgi Fiken dedi ki...

Vay anam be biz de isteriz banane :-( sizunle bu kadar yakın olsam kalpten giderim helarde öyle bir yere sahipsiniz ki kalbim de anlatamam başkasınız siz gerçekten bu kdr bir sanatçıyı sevdiğimi sanmam 2010 dan beri kalbimde yeriniz aynı bir kere havalı değilsiniz insan ayrımı yapmıyorsunuz ondan sonra insanları kandırmıyorsunuz hayranlarinizi üzecek birşeyler yapmıyorsunuz farklisınız siz çooook seviliyorsunuz :-) :-)

Taner Mehder dedi ki...

2012 ye gittim bugün yine, buğulandı gözlerim, ısındı kalbim sevginizle.. Sizi çok özledim be Esen abla

 
Copyright 2010