7 Temmuz 2009 Salı

Şiirli Lamba



Ne çok merak etmiştim geleceği geldi ve gördüm göreceğimi..




Sorma neler yaptım ben çünkü öyle gerekti büyük insanları vurdum sağ kalmam bereketti canımı zor kurtardım bil ki ben gibi güçlü olanların gizli olur dertleri...



Geride kaldı herşeyim önüme çıktı tabelalar ve geride bıraktım hepsini geride kaldı geçmişim Torpidoda saklı müzikler benim bebeklerim gülen adam misali ben ve seyyar evim...






Estir yelleri hüznün bitsin dertleri
sen dağıtmazsan gitmez acının küçük fertleri














Gergef gibi işler kağıdı kalem
Yapmacık gülüşler dolar etrafıma
Hüzün arkayı beşler
Yalnızlığım kaçmayı düşler
Yine batar güneş yine doğar kamer bir bilene sor dediler bir bilen insan lisan bilmiyor öğütleri acıları silmiyor...







Büyüdüm ve küçükken büyüttüğüm şeylerin aslında ne kadar küçük olduğunu gördüm yeni gözlerimle görmeye alışmam gerek...












Sen gülerken ben pek ilgilenmem burdan geçtin mi bilmem kim tutmuş kim kesmiş kim pişirmiş kim yemiş sen gülerken pek ilgilenmem yalnız uyanmak cehennem madem uyku yarı ölüm canıma gecedir kasteden...

















Vadeli yıllar karanlıktan korkmayı sana yasaklatır
Yirmi senede uzayan saçı küçük bir bit makaslatır
İki çocuğum olsa aklım salıncakta sallanır
Büyümek istemiyorum annem babam yaşlanır...



















Çek silahını vur beni hepinizin inkarıyım irtifa kaybıyım
doğum hatasıyım paylaşamam ben seni bu yılda aynıyım ne yapalım...

















Yatıştırmak istersen beni sözden vazgeçmen gerek çok yıl oldu biteli güvenim kelimeye...














yine yalnız başımayım yine işi başından aşkınım beni sevdiğin kadar sana aşığım bana kızdığın kadar sana kızgınım bağışlayın ben bi kaçkınım saatler yine erkene geldi ben yine geç kaldım...












Yeni bir derdin olur dert ortağı sandıkların...


Hanım kız suçu atmaz ezele,dağda kafa tutulmaz gazele,benze taya nazar etmem güzele çirkin öldü de güzel ölmedi mi ?Somurtuyor yanımda gamzem ver 2 gamzeme de birer zemzem istemezdim olmasaydı elzem vermezsen etmem mesele …







Kapat gözlerini
Nicedir karanlıktayım gözümü alıyor farların seni bi kibrit kutusuna koyup dizelerime sakladım
Hüznüyle kibritleri ıslanan kibritçi kızın...




















KAPRİSLERİNİZ EGOİSTLEŞTİ ÖLÜMLER ESRARENGİZLEŞTİ,BURUNLAR KOKAİNLEŞTİ SUNA'NIN SERÇELERİ İRKİLMİŞTİ ESEN GÜLER ERGİNLEŞTİ ANNEM AZBUÇUK SAKİNLEŞTİ SURATIMIN YARISI BERGENLEŞTİ…















Merak etti bir sakat nasıldı acaba zıplamak,merak etme dünyanın ömrü bir günde bir kaç saat...





















RUHSATSIZ BİR İLTİFAT KALİTESİZCE HAKİKAT DÜZENİ KURULU DÜZENSİZ BİR İTTİFAK TAKILI KALIRIM KUM MİSALİ HER TUZAK ÇOK MU KABAHAT RENGİM ATARAK AĞLAMAKTAN AĞACI KAFAMA YIKTI HER SÜRAT...
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

15 yorum:

Sagomania Merve dedi ki...

Sarkilarin <3 Ölüyorum yazdigin her söze...Karantina Embryo, Ikimizi Anlatan Birsey, Inziva, Bendeki Sen..Ve konuk oldugun diger sarkilar..Hepsi cok özel, hepsi birbirinden güzel..Dinlerken düsündürüp aglatiyorsun, bazen güldürüyorsun:) Kalemin cok kuvvetli; Yasadiklarini o kadar derin dile getiriyorsun ki..Cok etkileniyorum...Iyki tanimisim seni,hayatimda olmasan eksikligini nasil giderirdim bilmiyorum...

Unutuluk Tabut dedi ki...

Harikulade bir lamba... Işıl ışıl etti içimi güneş sistemin! Işığın hiç sönmesin Kolo. :) Ayrıca,
merhametine döön.

Çeşm-i Siyah dedi ki...

En çok da bu bölümü seviyorum :) Resimlerle şarkı sözlerinin uyumu muhteşem :) Yazdığın her sözde ayrı bir mana ayrı bir tarz :)

*Melo*Drama dedi ki...

Güneş Sistemi'nin belki de en sevdiğim yörüngesi "Şiirli Lamba".
Çok farklı yerlere götürüyor abla,hem görseller hem de dizelerin...
Bir yorumdan fazlasını gerektiriyor,yaşanmışlıkları ve bizim de hayatımızın farklı dönemlerini temsil ediyor çünkü bu dizeler.
Sen'se yorumsuzsun ve benim için "hayat"'ın her evresinde varsın ve inşAllah'da ölene dek kendi sistemimdeki en parlak yıldızlardan biri olarak gönlümü aydınlatacaksn.

Aişe dedi ki...

Abla nereden buldun sözlerle bu kadar uyumları resimleri bilmiyorum ama iyi ki bulmuşsun:) Ne zaman baksam bunlara başka alemlere yolculuk yapıyorum sanki...

Adsız dedi ki...

Sözlerle resimler çok uyumlu gerçekten. Abla'm konuşturmuş yine yeteneğini:)Ellerine sağlık Esen'im <3

Samet Özkan web sitesi dedi ki...

Kolo farkı

Mert Zaim dedi ki...

Abla sözler muhteşem. Karantina Embriyo'dan da lirikler görmek süper :) İnziva ve Karantina Embriyo kadar güzel bir solo albüm bekliyoruz. Senin sert hallerinde güzel de böyle yumuşak tonlu sözlerini çok özledim. Solo albüm çalışmaların için kolaylıklar diliyorum :)

Şeyma dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Dexter Bilişim dedi ki...

Günlerini Boş Sanma!
Aç Elini Sema'ya,
Herşeyi Elde Etmek Varya,
Dönen Dünyada Kurulu Bir Bomba...

Unknown dedi ki...

birgün durup arkanıza bakarsanız göreceğiniz tek şey mf ;)

Unknown dedi ki...

Son bir ekleme yapmışsın şiirli lambamıza.. Her yerden rahatsız ediyorum seni ablam(: hehe çok seviyorum öptüm kapattım..

Unknown dedi ki...

Hepsi hayatımızın anlamları... defalarca dinlesem bıkmam....

Unknown dedi ki...

ne de güzel burası hiç çıkmak istemiyorum buradan... yani senli yerler mutlu ediyor beni, en büyük dayanaklarımsın. elinin değdiği yer yer çiçek açıyor. güzel gözlüm...

Unknown dedi ki...

Selamun aleykum. Esen abla yazdığım ilk şiiri Özyavuz ailesiyle paylaşmak istiyorum. Beğenmeniz umuduyla...
http://s3.dosya.tc/server15/wwfFt0/ilkdamlalar.rar.html

Allah'a emanet olun güzel insanlar.

 
Copyright 2010