1 Şubat 2016 Pazartesi

Ma Movie Time


Experimenter 2015
Miss You Already 2015
Meru 2015

 Victoria 2015



 Amy 2015
Jazz sevmem demedim Free Jazz sevmem dedim..   
  Blackfish 2013
Dabbe 4 2013
Dabbe 5 2014
  Siccin 2014
 
 Musallat 2

Sunshine Superman 2015


  Me And Earl And The Dying Girl 2015



 İnside Out 2014

 

 Oblivion 2013

 

Prometheus 2012

 

Home - 2015


The Living - 2015


Big Hero 6 - 2014


SHREW'S NEST (Musaranas) 2014


Song of the Sea 2014


Vivian Maier (2013)



Miracle in Cell No 7 ( 2013)



The Maze Runner 2014


As Above So Below 2014



2 Days 1 Night 2014
Helen 2009


Lovely Bones 2009

Good People 2014




HAUNT 2014





7 CAJAS 2012





You're Next '13


 


Taped '12


 

La Casa del Fin de Los Tiempos 2013




The Gravity 2013
Insidious 2 2013
Ernest Et Celestine 2013
The Deep 2013
What Maicie Knew 2013
End Of Watch 2012

The Tall Man 2012
Dark Circles 2013

The Call 2013 


 



The Imposter 2012





Evil Dead 2013 :



Chained 2012


 

  Now İs Good 2012 :



Spirited Away 2001:



  The Secret World of Arrietty 2011


  Moonrise Kingdom 2012



Drive 2011

 Neds 2010



Midnight In Paris 2011






The Intouchables 2011





Lonely Place To Die 2011





Hello Ghost 2011





La Proei 2011





Eric Valette - La proie (trailer)
from BOLLYWOOD
PRODUCTIONS
on Vimeo
Galapagos BBC Earth




mother's day 2010



Mothers Day Trailer 2011 Horrornewsnet

Don't Let Him In 2010




Don't Let Him In Trailer from Kelly Smith on Vimeo
TUCKER &DALE VS EVIL 2010



The Green Hornet 2011



The Green Hornet [Trailer 2] PoeTiCaL_DeMoN

Knight & Day 2010



Knight and Day Trailer wallyz75

I Saw The Dewil 2010



I Saw the Devil - Trailer dreadcentral

Insidious 2011



Insidious - Trailer dreadcentral

The Horseman '08

http://www.imdb.com/title/tt1060255/




The Horseman Movie Trailer Review

Unknown 2010



Gordon Ramsey Shark Bait



The Tunnel 2011



The Tunnel teaser trailer FilmBoy-gr


Tais Toi '03



Tais-toi ! - Bande annonce FR _Caprice_

Due Date 2010



Due Date Trailer - Watch more Movie Trailers

Les Triplettes De Belleville '03 (Belville üçüzleri)


The Illisionist 2010





T Howl's Moving Castle '04(Howl'un Yürüyen Şatosu)





Ratatouille '07:
Ponyo '09



Coraline '09






La Vita E Bella'98(Hayat Güzeldir)


La vita è bella trailer VirgilioLocal


La Tigre E La Neve '05 (Kar ve Kaplan)


Leon The Professional '94:
İp Man'08


Forbidden Kingdom '08

Dead End '03


Harpoon 2010




The Human Centipede (First Sequence)2010



iNSİDE:


http://www.buried.com/horrortrailers/inside-2007-clip-blood-mask/689/


The Children '09




Baby Blues '08
Eden Lake '08



EDEN LAKE : TRAILER VF LaFab

Shuttle '08


Shuttle trailer Yükleyen masalladeorion. - Explore international webcam videos.

Shrooms '07:
Misery '90


Misery - trailer
Yükleyen enricogay. - Filmler ve diziler Dailymotion'da

Taken '08:

...kolo...
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

71 yorum:

Çeşm-i Siyah dedi ki...

Önerdiğin tüm filmleri izlemek nasip olamadı henüz :) Ama sen güneş sistemine koymadan önce Taken'ı izlemişdim ve çok beğenmişdim, senin de beğendiğini görünce çok sevindim meleğim :)

Arsız42 dedi ki...

Ablacığım paylaştığın filmlerden bazılarını biliyorum bazılarının adını duydum bazılarının adını dahi duymadım güzel filmlere benziyorlar... Ama tavsiye ettiğin filmler arasında benim izleyipte çok hoşuma giden filmler var buda diğerlerinin de hoşuma gideceğini gösteriyor. :) "Hayat Güzeldir" filmini daha 12-13 yaşlarımda izlemiştim. Tv de izlerken yarım olarak izledim daha sonra bi şekilde bulup defalarca izledim. Gerçekten çok güzel bi filmdi. Zaman bulduğumda diğer bilmediğim tüm fimleri tek tek izleyecem trailer'ları gerçekten çok gaza getiriyor... :) Bide ufak bi isteğim olacak Ablacığım. Daha önceki albümlerde parçalarda kullanılan skitlerin filmlerini de paylaşırsanız çok mutlu olurum. Skitlerin bahsi geçen bölümlerini biliyorum fakat isimlerini bilmiyorum. Açıkçası o filmleride baştan sona izlemek isterim. Çünkü bir parça dahi olsa siz bizimle paylaşmışsanız o filmlerde güzeldir demektir. :) Sizin zevkleriniz bizim zevklerimizin öncüsü olduğu için bunu dile getirdim... Herşey için çok teşekkürler Esen abla gökkuşağı gibi hayatımıza renk katıyorsunuz. Ama gökyüzünde kuşak şeklinde değil gökyüzünün tamamını saran bi renksiniz...

Knucles dedi ki...

İzlemediğim bir kaç film kaldı buradan, onları da izlediğimde tamamdır. Çoğunu sen daha demeden izlemiştim zevklerimiz aynı abla. :)

furkan dedi ki...

Selamun aleyküm ablacım sen hep film öner olur mu :) Ablacım ben film izlemeyi pek sevmem birisi önerecek ki bu film çok güzel izle tarzında bende izleyeceğim :) Bu önerdiğin filmler de tam bana göre en son Git Başımdan(Dua Date) izledim cidden söylediğin gibi karşımda bir an Anıl abi var sandım bu kadar benzerlik olur :) Ablacım yeni önerileri sabırsızlıkla bekliyorum :) yukarikirfurkan..

kajmeran_oge dedi ki...

selamu aleykum ablam.
Şanlıurfa'nın da tarihi belli oldu bize yine beklemke kaldı sadece :) Allah'ın izni ile sallayacağız orayı :)

Hatice dedi ki...

Ablacım önerdiğin tüm filmleri izlemeye gayret ettim bu hafta içinde hepsini bitirmiş olucam inşallah :)

SimgeKajmeran dedi ki...

ingilizcem kötüdür benim, görüntülerden hoş bi film olduğunu düşünüyorum ama zaten sen seçmişsin kesin muhteşemdir hayatım ♥ :)

Hilal_Mert dedi ki...

Son eklediğin filmler download listemde mevcuttu, Sen tavsiye edince daha bir güzel oldu.. Unknown ve The Tunnel gider demi ama :)
Bunlarda benden olsun o zaman Ablam.
The Town,4 Number, Animals United.. dahası çok ama bu kadar..
bunları izledin belki ama bende sana öneri yapayım istedim :)

*Melo*Drama dedi ki...

Şu zamana kadar çok güzel filmler tattım sayende.Tepki vermediğim,dudak büktüğüm hiç bir film çıkmadı aksine aralarından bir kaç tanesi var ki benim için çok özel.Son paylaştıkların da bu yaz keyifle izlenecek (:

Oğuz Can dedi ki...

Fİlmlerin bir kısmını izlemiştim, bir kısmınıda listemdeydi ve senden ilk kez duyduklarımla birlikte listede öncelik kazandılar tamamına yakınını izledim ben de ablacım:) Her izleyişimdede vay be dedim Esen ablamda izledi oda etkilendi benim gibi:) beni her anlamda etkileyen,bana örnek olan insanlarla ortak şeylerden etkilenmekte oldukça keyifli bence:) Hanna sanırım Türkiyeye 10 haziranda gelecekti ama dayanamadım ben de bu akşam izlemeyi düşünüyorum:)

MerveAyçiçek dedi ki...

Zamanım oldukça hepsini birer birer izleyeceğim abla önerilerin için çok sağol :)

furkan dedi ki...

Ablacım yeni filmler eklemişsin boş zamanımda izleyeceğim :) yukarikirfurkan..

Seymasezen dedi ki...

Sınavların bitimine az kala, film paylaştığını görmek harika :)
Yarısından çoğunu izledim burdakilerin, diğerlerinide izliycem mutlaka :)
Ablam önerirde izlenmezmi yahu :)
Şimdilik favorim "Howl's mowing castle" :)
Sonra hayat güzeldir, kar ve kaplan
ay, Leon The Professional'ı unuttum :D
En birincisi o :)
Mathildaya hayran kaldım 2 kere izlediğim nadir filmlerdeen :)

meloman dedi ki...

muhteşemdi:)ablacan sayende muazzam filmler izliyor ve izletiyorum yurttaki kızlara nerden buluyosun bunları deyince cevabım hazır pek tabiki:)''kolo''mdan:)seviyorum senii:)

meloman dedi ki...

muhteşemdi:)ablacan sayende muazzam filmler izliyor ve izletiyorum yurttaki kızlara nerden buluyosun bunları deyince cevabım hazır pek tabiki:)''kolo''mdan:)seviyorum senii:)

HilalMert dedi ki...

Esen Ablam :)
Hanna güzeldi beğendim..Seninle aynı zamanda baktık bu filme ama anca izleyebildim...
Vantage Point(2008) ve Step Up (2006,2008,2010) seriside güzeldir.. Never Let Me Go (2010)dram ama etkileyici. gene tavsiye de bulundum.. kesin izlemişsindir biliyorum ama işte :/ :)
Öpüldün pamuk ellerden ve kokladım ohh miss :)

KaRaBaSaN.07 dedi ki...

Kolocuk bizle ne tatlı şeyler paylaşıyorsun öyle:) Hiçç TV film falan izlemem ama bilirim Kolomuz zevklidir:) Tüm arkadaşlara iyi seyirler...

Knucles dedi ki...

Hanna'yı bu gün sinemada izledim abla. Film benim çok hoşuma gitti. Çekim açıları olsun ışıklandırmalar, mekanlar olsun hepsi dört dörtlüktü. Ve filmin esas vurucu noktasına gelirsek müzikleri! Müzikleri süperdi filmin. Kısaca güzel bir filmdi tavsiye için teşekkürler:)

mre dedi ki...

gercekten guzel filmler hepsi olmasada bazilarini izleyebilrim insallah :)

Şeymasezen dedi ki...

Canzerreeem, şuana kadar yarısını izledim filmlerin, tatildede diğer yarısını ziliycem sanırım :) Leon favorim şimdilik :) Tabi yürüyen şatoda mükemmeldi :) Calcifer karakterine bayılmıştım :) Hiç bitmesin istedim izlerken :)Tais toi'yide indirdim, birazdan izliycem.
Kolom önerdiyse ve içinde Jean reno varsa mükemmeldir tabikide :)

EeyLieF Mf dedi ki...

Melek yine guzel filmler paylasmissin, en kisa zamanda izlicem. Tavsiyeler icin tesekkurler melek:))
Optum bitanecik ablam..

RabişMf~ || Almira dedi ki...

Knight & Day bunu hemen izliyorum ablacım :) Sağolsın paylaştığın bütün filmler çok güzel Tom Cruise de oyuyormuş meleğim ben bunu tekrar tekrar izlerim :D bu sayede hiç bitmez:)eğlenceli filmleri daha çok kardeşlerimle izliyorum bende The Green Hornet onuda öyle izleriz :) ama paylaştığın animasyonlarada bayılıyorum :) en çok animasyonlar dikkatimi çekiyor hele gözleri filan sırf o gözleri içinde izleyebilirim çok hoş çizimler yapıyorlar:)Bizimle paylaştığın için çok teşekkür ederim melek ablam:)

mF sümeyye dedi ki...

The Human Centipede senin önerinle izledim cidden psikolojim allak bullak oldu hatta psikoloji kalmadı çok fena bişey yaa senaryoya şaştım kaldım nasıl geliyo insaların aklına böyle şeyler anlamam ama önerinle izlediğim güzel bir filmdi meleğim sıra diğerlerinde :)

kemal_kafkef50 dedi ki...

Selamu aleyküm abla film paylaşımların harika sana yağ yakmak için demiyorum :)içimi okuyosun resmen aksiyon,korku ve komedi bu tür filmlere bayılırım.Özellikle bolcan kan o onu kesicek ,bu bunu kesicek satırlar,doner bıcakları havada dans edicek resmen :D Böyle bir filmde oynaksalar kesin keserdim set oyuncularını :D:D Yunus abinin yerinde olsam seni evde tek başına bırakmamaya çalısırım :D bir insan bu kadar çok korku filmmi izerse onu gözetim altına almak lazım :D
Yunus abininde birkaç film koleksiyonunu burada görmek isteriz ablacım Formda broları tırstırmaya devammmmm :D selametle ablcım Allah a emanetsin

Buse Bal ~ dedi ki...

Meleeeekk :) Önerdiğin filmlerden birkaç tanesini izledimm :) gerçekten harikaydılarrr :) bizlerle paylaştığın için çok sağol ablacım :)

Adsız dedi ki...

Kurban olurum sana:)İzlediğin filmleri bizimle paylaşıyorsun,bizleri hiç unutmuyorsun ablacım Allah razı olsun.Gerçektende süper filmler öneriyorsun:)Yarın inşaallah izlemeye başlıycam teker teker.Sen önerirsinde izlenmezmi:)çok teşekkürler ablacım seni çoooooooooooooooo...k seviyorum ve öpüyorum:)

Ahver dedi ki...

Knight & Day benım favorım :) gecen yıl ızlemıstım sonrada cok tekrar ettım super eglencelı :))

Rad dedi ki...

Knight & Day Filimini izlemiştim gerçketen çok eğlenceli :D Hele "Kamerunlu" Diaz'ın :D otomatik tüfekle rastgele ateş ettiği yere bitiyorum :D Diğerlerini de sınvdan sonra izleceğim inşaAllah :)

Süveyda~ dedi ki...

selamun aleyküm ablam. önerdiğin flimlerin 2 tanesini önceden seyretmiştim. şimdi tekraradan seyredebilirim. bu aralar aklımdan ne geçiyorsa karşıma çıkıyo. dostlara soruyodum bana film önerin diye bi de baktım twit.te önermişsin melek yüzlüm..:) Urfa konseri de aynen böyle oldu moralimiz sıfırdı bi baktık konser haberii..:) hep bizlesiniz o yüzdendir bizleri hissetmeniz..:)Allah'a emanet olun cemre bakışlım.. Selametle..

KaRaBaSaN.07 dedi ki...

Yeni filmler gelmiş:)) Film seçene kadar göbeği çatlayan arkadaşlara önersem mi ne?

MirazaDeMF dedi ki...

Çok güzeldi ablacım ya gerçekten imdadıma yetiştin :)) izlediğin filmleri bizle hep paylaş lütfen koloooommm <3

Adsız dedi ki...

Abla film zevkiniz hakkaten müthiş hepsini izlemeye çalışacağım.
Yunus abinin ki skitlerinden belli oluyordu sen de bu şekilde ilettin bize sağol ablam :)

melankolıa23 dedi ki...

mutlaka izlemeliyim. fraggmanından da anlaşılıyo zaten güzel bi film olduğu. KOLOVE sağolsun :)

Samara dedi ki...

Merhaba melek.. seni öyle özledim ki.. keşke bütün bu filmleri istediğimiz an açabildiğimiz gibi seni de görebilsem.. ama hasret çekildikçe artar aşkın dozu öyle değil mi.. benim aşkım hiçbir zaman azalmıyor, azalmayacak da bil.. sadece sana olan hasrete dayanamıyorum işte.. önerdiğin filmleri izlediğim gibi seni de izleyebilsem saatlerce.. fotoğraflarını açıp izlediğim gibi sana da doya doya bakabilsem.. çok çok çok özledim be melek..

Hatice dedi ki...

Ablacım okulların tatil olmasıyla filmleri bitirmem daha hızlı gerçekleşecek Hanna 2011'i sinemada izlemeyi planlıyorum inşAllah bir aksilik olmaz olursa da internetten izlerim zaten :))

edanur ~ dedi ki...

işyee en çok sevdiğim bölümlerden biri de film karesiii:)) özellikle bu bölüm için ayrı bir teşekkür ediyorum ablam sana:) film izlemeyi çok severim ben.. en çok da korku filmlerine bayılırım;):) hele de senin önerdiğin beğendiğin filmleri izlemenin tadı da bi ayrı oluyor ^^

Sagomania Merve dedi ki...

Burdan izledim bir kac tane film:)Ratatouille, Coraline, Hayat Güzeldir izlediklerim. Cok güzellerdi:) Coguna daha vakit bulamadim henüz ama sinavlarim yüzünden.Özledim saatlerce hic birsey düsünmeden film izlemesini. Tavsiyelerine mutlaka uyacagim ablacim:) Bizi hersekilde düsündügün icin cok tesekkür ederim.

*Melo*Drama dedi ki...

Son önerdiğin filmlerden Knight & Day 'i ben de sinemada izlemiştim abla.Aldığım keyif senin tabirinin tıpkısı(:
Yenilerle birlikte bir kaçtane kaldı izlemediğim,anlaşılan bu yaz da hatta Ramazan'da senin önerdiğin filmler ile geçecek.
Bu çok büyük keyif !

kemal_kafkef50 dedi ki...

selamu aleyküm ablacım bugun kardeşimle snemaya gidem dedim iş cıkışı gittik işte xman gidelim dedi eleman saatini kaçırmışız :) bir baktım salonlara hanna var hemen aklıma sen geldin kardeşimi zor ikna ettim kamili ama filmin sonda kolera işi biliyor dedi :) sinemada izlemek harikaydı salonda kimse yoktu kardeşim ve ben başka kimse yoktu harikaydı.Yazdıgın gibi filmin sonun olması gereken gibi oldu ama bende tam tatmin olmadım sonu biraz bozdu megersem bizim hanna dna sı bozuk bir ölüm kızıymış teşekkür ederim ablam iyi akşamlar selmaletle kal.

Adsız dedi ki...

meleğim yeni bi film paylaşmışsın çok teşekkür ederim bitanem:)Şimdi izlemeyi düşünüyorum hemen alt yazılıysa artık başka bi film:)sen bitanesin bitane.keh keh keh demeni yerim senin:)Koskocaman seviyorummmm.

melankolıa23 dedi ki...

ablacım filmler süper. özellikle I Saw The Dewil 2010 u çok beğendim. ama internet kafeden nete girdiğim için filmlerin ismin aldım cd ciden gidip aldım hepsini :))

*Melo*Drama dedi ki...

Tıpkı geçen seneki gibi Ramazan'da uykusuz gecelerde önerilerini izlemek öyle keyif veriyor ki !
Her günün sizle,seninle dolu olması yaşamı öyle tatlandırıyor ki :)
Her anımı sözleriyle,müziğiyle,selamıyla,kelamıyla anlamlı kılan ablama selam olsun !

Hmeykolera dedi ki...

canımcığımmm :) şimdi en son önerdiğin flimi izliycem gerilim pek izlemem ama sen önerdiysen izlenilecek bişeydir kesin :) hep diyorum ya herzaman da diycem düşünceli meleksin sen^^ bize ne güzel flim tavsiyelerinde bulunuyorsun sayende güzel vakit geçiriyorum.. :)
malum oruç zamanın nasıl geçtiğini de anlamıyorum flimler sürüklüyor adeta :)
iyi ki varsın herşeyim minik kolom!
çok seviyorum seni çokk.<3

Samara dedi ki...

Güzeller Güzelim.. Myspace'in hainliğine uğradık topluca, ama Allah'a şükür burası da var :) Sana uzun uzun ne kadar yazarsam yazayım okuman nasip olmadı bir türlü.. Twitter'da biraz anlık ve kısa geliyor bana böyle heyecanlanıyorum saçmalıyorum falan.. burada heyecanımı en aza indirmeye çalışıyorum:)

Neyse, FikoCan'la Tucker&Dale Evil'i izlemeye karar verdik, o ders çalıştı biraz ben de bir şeyler okudum :) sonra saat 1:30 gibi başladık filme :) benim bilgisayarım çat diye kapandı bi ara filmin ortasında.. Fiko 15 dakika önce bitirdi benden :D çok keyifle izledim, dediğin gibi "keh keh keh" :))) kimi yerlerinde ayyyy ıyyyy falan desem de hahaha beğendim filmi :)) ki zaten senin zevkini çok seviyorum çok uyuşuyor düşüncelerimiz seninle.. böyle bir meleği tanıdığım için çok mutluyum, Allah senin sevginin şükrünü eda edebilenlerden eylesin! :) bizimle her konuda bir şeyler paylaştığın için tekrar teşekkür ederim sana.. çok seviliyorsun canımAblam..


~Samara

Arsız42 dedi ki...

Selamu Aleyküm ablacığım... Ramazanda paylaştığın filmlerde çok güzeller ama ben gerilim filmlerini sevmiyorum nedense. :) Dram konulu eskilerden izlediğin ve sende iz bırakan birkaç film önerir misin?... Ayrıca bide önerdiğin gerilim filmleri öyle tv de çıkan basit şeylerde değil yav :)... Ben evin tek çocuğuyum ve odamda tek başıma korkuyorum...:) O yüzden Dram :)

meloman dedi ki...

ayy gerilim filmi demek eğlence demekk:)ben demek:) hemaan izleyeceğim çıt kuşumm<3

Samara dedi ki...

Bu gece de tebessüm ettiren, Esen Meleğin hangi tavsiyesine baksam diye düşündüm ve açtım Ponyo'yu. Eminim ki şu tavsiyelerinin içinde tek bir kalitesiz film yok ve ben bir gün hepsini bitirmiş olacağım inşallah :) suzuki'nin arkadaşının elindeki "fil" oyuncağı görünce dayanamadım yazmak istedim sana filmi bitirmeyi beklemeden :) Seni çok Seviyorum Meleğim çok.. Merveciğin seni çok seviyor! Samara seni seviyor; Sss :) kocaman kalp <3

mF sümeyye dedi ki...

İnsidious! Dün gece izledik arkadaşlarla çok hoştu ablam pek korkmadım ama gerilim çoktu hadi gel falan diye çok bağırdım adama :) Güzeldi sarışın teyzede bişey olmasa da ürkütücüydü :) Bugün Knight & Day ve harpoon izliycez :) Şu bol kanlı filmin fragmanı da süpermiş neyse kaçtım meleğim seni çok seviyorum :)

Adsız dedi ki...

SelamunAleyküm ablamm :))
zevkine diyecek yok bitaneciğim :)
sana yazdıkdan sonra bir kaç film izliyeyim zaman geçmiyor :)) ilk olarak mother's day ı izlemeyi düşünüyorum :) teşekkür ederiz meleğim bizimle paylaştığın için :)Ramazan da zaman vakit geçirmek için geceleri bol bol film izler oldum senin arşiv mükemmel :)başlayayım bi an önce izlemeye çok merak ettim çünkü :) seni çok seviyorum ablam..Allah'a emanetsin herşeyim..

KaRaBaSaN.07 dedi ki...

MeleKolo'm...Kel alaka şekilde senle birşey paylaşmak istiyorum:) Elimde şirin bişey var, muhtemelen çok seveceksin:)
Beğenirsen Tweet'te paylaşırsın MF'le, paylaşırsan da selam söyle...
Forum üyelerinden KaRaBaSaN.07'nin selamı var:)

Emre Melankolia dedi ki...

esen abla seni çok sewiyoruz ya sen bitanesn karabük konserini dört gözle bekliyoruz

Özcan dedi ki...

Esen ablacıım izlemek istersen en beğendiğim 2 filmin isimlerini yazıyorum : Sucker Punch
Gamer(Oyuncu)

akbulutttugce dedi ki...

Dün Temple Grandin'i izledim, çok beğendim ya, gerçekten Danes mükemmel bi oyunculuk örneği sergilemiş. Ratatouille'yi 6 yaşındaki kuzenimin zoruyla izlemiştim :) ama o da sevimli bi animasyon.. Hayat Güzeldir de aynen öyle, çok duygulanmıştım o filmde ben ya. Bi kaç filmi daha izledim sanki ama emin değilim. Buradaki tüm filmleri izlemek gerek, zevkine hayranım abla :) iyi ki varsın, seviyorum baaakkk! :)

Senem (S_N_M) dedi ki...

ablam ya mysapace almak bir türlü nasip olmamıştı yorum okuyup imrenirdim :) şükür ki buradan ulaşabiliyoruz sana MELEK^^ :) ilk yorumum ya böyle bir heycan bir heyecan bastıki beni saçmalıyorum gibi geliyor :)))) Önerdiğin flimleri izliyorum o kadar muhteşemki her türden var hepside mükemmel flim izlemekten ders calışcak zaman bulamıyorum öss öğrencisi olunca yaz kıs tatil olmadan her an ders çalışmak lazım :) neyseki ünili olunca turnelere konserlere daha cok katılabilcez oh ne güsel sizinle şehir şehir dolaşmak :)))mother's day izledimde gerim gerim gerildim valla ablam izlerken :))) ama süperdi sen önerdin ya paha biçilemez o flim MELEKABLAM^^ Senem seni cok seviyor seviyor seviyor bitaneciğim iyiki varsınız ! kocaman kalp <3

Mirac Olukman dedi ki...

Canım ablam hepsi birbirinden kaliteli sürükleyici filmler hepsini olmasa da cogunu zevkle izledim vallahi :) ben en cok gerilim filmlerini severim..onlara ağırlık gösteriyorum önerilerinde :) Ha bu arada filmleri yorumlamaların ayrıca hastayım hem heycanla hemde yuzumde tebessumle okuyorum yazdıklarını bu kız seni çok seviyorrr ve gidiyorrr (:

aybala dedi ki...

Can'ım, bu sayfaya her bakışımda kalbimde kelebekler uçuşuyor sanki! Böyle senin bir parçan burası, sayfa yapısını falan kendine göre seçmişsin, balıklarını, sevdiğin filmleri falan koymuşsun. Sanki senin odanda gezinir gibi öyle heyecanlı bir sergüzeşt ki bu tatmadan bilemez kimse! Seni çok sevdiğimden herhalde... Öpüyorum pamuk yanaklım, ipek saçlım benim!

furkan dedi ki...

Dershanem başladığı için nete sadece sizden haber var mı diye bakıyorum sonra hemen kapatıyorum. Bugünlük fazla kaldım yorum atmak istedim. Bu sıkıntılardan kurtuluyum önerdiğin film serilerine devam edeceğim ablacım :) ...yukarıkırfurkan...

Sagokolo_mert dedi ki...

Selamunaleyküm abla. Önerdiğin bir çok filmi izlemiştim ama blogtakilerin hepsi tamamlanmadı daha sömestır tatili için film listeyi hazırlarken beğendiklerimi listeye dahil ettim. İzleyeceğim 30 film oldu şuan liste de. Zamanla tüm filmleri izleyeceğim inşallah.
Yabancı dizileri takip ediyorsan beğendiğin dizileri de ayrı bir sayfada yazsan güzel olur aslında abla :)selametle.

Çeşm-i Siyah dedi ki...

Dün gece Hanna'yı izledim. Dediğin gibi sonunda pek tatmin olamadım. Aniden bitiverdi hiç fark ettirmeden... Ve filmde Erik Heller rolünü kesinlikle Liam Nelson oynamalıydı diye düşünüyorum :) Daha doğrusu aksiyon filmlerinde hep Liam Nelson'ı arıyorum :) Tavsiye ettiğin filmleri bir bir izlemek istiyorum :) Seniçokseviyorum demeden de gidemem ki ben :)

Unknown dedi ki...

kardesimin blogundan yaziyorum ablam :)Intouchables sinemaya çiktiginda 2 kere gitmistim izmeye, o kadar etkilemisti ki beni, senin de seyrettigini gorunce çok sevindim MeleKolom♥ Fransizz sinemasi gerçekten çok iyi.. film gerçek hikayeden ilham alinarak çekilmis abla, bak bunlar da gerçek Intouchables'lar http://www.youtube.com/watch?v=epyIm2cr2V4&feature=related. Seni oyle seviyorum ki ablam, bir gun bana da nasip olcak sizleri gormek, biliyorum.. Fransa'dan selamlar♥

Adsız dedi ki...

Ablam The Shining (1997), Şeytana Karşı, Ip Man serisi benim favori filmlerimdendir..Ama izlediğim filmleri senin önerilerinde görmek çok sevindirdi beni.. Şimdi izlemediklerimi izlemede sıra çokk zaman var :)

Unknown dedi ki...

selamu aleyküm abla noruyon :) iyisin harikasın ablam neşene ortak olmak harika günlerimizi hep böyle gecer inşallah.Sadede geleyim abla The Intouchables 2011 flimini izledim resmen izleyin başka bişey dedinya aynen o işte.harikaydı ya hem koptum hem hüzün doldum herşey vardı flimde bakıcı tam bir fırlama abla :D elemen aynı benim gibi tütün içiyor emiyor resmen arada otu götürüyor ama ben ot içmedim hiç orda benden uzuak olsun :)sakat adamın sekreterine takılmasına çok güldüm :) anlatacak çok sey var flimi izlemişin zaten lafı uzatmayım hemen bu arada fenerbahce gol attı durum 1 1 oldu haha :D:D neyse abla ip man ni yeni gördüm ben hastayım varya senin flim zevkine bu konuda sana katılıyorum ip man i full izledim hasta kaldım zaten bu tarza bayılırım el ve ayak çok orjinaldir.Aikido ogrenmeyi bu yüzden çok istiyorum sitivin segal varya onun bütün flimlerine bayılırım mesele ondanda bir kare arşivlesen buraya benim hatrım için çok sevinirim ablam.bruce lee nin hocası kendine yakışır bir ogrenci yetiştitmiş dimi abla.elimden geldigince zamnım oldukca flim tavsiyelerini izlemeye calışıyorum.Şuan sadece kendi yaşantımın dizi halinde tek başıma izliyorum çok vaktim yok kimsenin yok benden bukadar ablam flim tavsiyelerin için teşekkürler seviyorum seni.

Unknown dedi ki...

Biz babamla öğrendiğimiz filmleri not alıyoruz birbirimize söylüyoruz sonra sırayla izliyoruz :) Önerdiğin filmleri not aldım inşaallah izlicez harikasın ablam.

inAnch dedi ki...

Bu başlık öyle güzel ki.. Hem senin izlediklerini izliyorum hem de can sıkıntımı atabildiğim nadir yerlerden..

gezgin dedi ki...

Neds mutlaka izlenmeli diyorum, filmin sonundaki sahneyle verilen mesaj gerçekten çok etkileyiciydi. "Bu kadar olur" dedim yani.

Kadircan Erşahin dedi ki...

çok fazla video var aynı sayfada... Dünyada ttnet'liler de var :)

Unknown dedi ki...

tavsiyeler güzel ablam, hepsini izlemek istiyorum...

gezgin dedi ki...

Aa abla yeni tavsiyelerini şimdi okudum Gravity'i önermişsin, ben bilim kurgu filmi severim ama bu film o gerçek dışı kurgulardan uzaktı, gerçekleşmesi muhtemel olaylar üzerinden gitmişti film, özellikle kadının son sahnelerde gördüğü o kısa rüyadan da bunu anlayabiliriz; adamın uzay aracının kapısını açtığında kadının kıyafeti kafasında değildi ve bu yüzden normalde nefes alamayıp akciğerlerinin büzülmesi gerekirdi, ilk başta saçma bulmuştum orayı ama meğer rüyaymış işte orda filmin kalite olduğunu anlamıştım, 3d izlenirse özellikle çok keyif alınacak bir film. Uzun süredir izlemek istediğim beklediğim bir filmdi. Diğer tavsiyelerine de mutlaka bakacağım hele sınavlarım bir bitsin. Senden belgesel tavsiyesi de bekliyorum ablam. Ne zamandır arayış içindeyim umarım tavsiyede bulunursun. Teşekkürler. Sevgiler, saygılar...

gezgin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

canım ablam :) film önerilerini çook büyük bir merakla bekliyorum. okul zamanı önerdiklerini izleyemiyordum şimdi tatil zamanı :)) önerdiğin filmleri o kadar büyük hayranlıkla izliyorum ki ablam, hayatın her alanında oldugu gibi film zevkinde çok iyi :) aylar oldu ablacığım yeni film önermeyeli... senin önerilerini gerçekten cok seviyorum ve bekliyorum canım ablam :) biliyorum albüm çalışması yoğunluğundasın onun için biraz sabırsızlığımı dizginleyebiliyorum :') muhteşem bir albüm gelecek bütün sessizliklere inat diyorum ama ablam burada önerilerini bekleyenler olduğunu bil, canım benim bsçs <3

Unknown dedi ki...

canım benim :")) geçen oda arkadaşım film önersene dedi aldım pcyi açtım bu köşeyi önerdiklerimi saydım tek tek :"))) sonra arkadaşım sayfada gezinmiş baya :") diyor ki bu siteyi nerden buldun çok güzel filmler var :D dedim bizzat melek ablamın sitesi ehehe yaa sizinle her alanda o kadar cok gurur duyuyorum ki :")) ama bil hala filmlerini koccaman bir merakla bekleyen birisi var burada,uzaklarda..aslında bir o kadar da yakınında :")))

 
Copyright 2010