6 Ekim 2012 Cumartesi

Kimi Hareketler

Graffiti Mouselar Sahiplerini Buldu!

Graffiti mouselar için gerçekleştirdiğimiz ufak çaplı yarışma sona erdi ve yüzlerce fotoğraf arasından en güzel ikisini seçmek zor oldu.Katılımlarınız için hepinize çok teşekkür ederiz.Bizim için bütün fotoğraflar çok değerli... buraya  ve buraya tıklayarak  diğer çalışmaları indirebilirsiniz.



Turuncu Mouse aşağıdaki fotoğraflarıyla Fatih Avan'ın oldu.







Yeşil Mouse ise aşağıdaki fotoğraflarıyla Şeyma Sezenin oldu.






----------------------------------


Kızlara Hediye Ettim..





  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

32 yorum:

Güneş Saçlı Kız* dedi ki...

hadi bakalım inşaallah 4 yapraklı olur ablacığım fotoğrafını da gösterirsin bize :) çok tatlısın yaa :) Tubikin seni çok seviyooor :)

Adsız dedi ki...

hadi bakalım Kolo'm mübarek olsun yoncan :)

Kolerâz dedi ki...

*4 yapraklı yonca bulma macerası, yoncayı bilen her çocuk ve çocuk kalanların bir huyu sanırım :) Bende çok aramışımdır kardeşlerimle ama sonra tabi işin biyolojik tarafnı öğrenince aslında 4 yaprı gonca yokmuş ama biyolojik vs. vs. değişimlerden dolayı çok ender görülebilirmiş ki o şans bize dnk gelene kadar hayvancıklara yem olurlar hehe :)
*Mouse'lar çok hoş doğrusu sen Mouseların kimde olduğunu sölemeden önce yeşili çok sevmiştim meğer sen yeşili kullanıyormuşsun nasıl sevindim zevkimizin uyuştuğunu görüünce:)Ablacım inşAllah en güzel mouselar en güzel fotoğraflara gider, herkese iyi şanslar diliyorum ve seni çok seviyoruuum :)))) <3

Oğuz Can dedi ki...

Hehehe 4 yapraklı yonca tohumu inşaallah olur abla merak ettim vallahi:)

Samara dedi ki...

Samara & Coraline olarak geldik biz bu kez :)) Hayırlı olsun yeni açtığın konu :) Seni çoook seviyoruz meleğim, meleğimiiiiz :) fotoğraf çekmek için buluştuk fikir üretiyorduk film izlemek için de bloguna geldik gördük şimdi :) seni çok ama çok seviyoruz..

HumeyKolerap dedi ki...

18 gün sonrasını bekliyorum bitaneciğim:)
bizimle paylaşırsın resimini inşallah beklemedeyiizzz :) seni seviyorum çoookk..

KaRaBaSaN.07 dedi ki...

Selamün aleyküm...
Yeni bir konu, yeni bir heyecan:)
Ama "Bana Diyorlar Ki"ye yazılan yorumların onaylanmadığını görüyorum... Sabırsızlanıyorum ama... Tam bizle ilgilenmiyorsun diyordum. Arayı açma, rüyama Kolo diye sarışın yeşil gözlü bişey geliyo hatlar karışıyo diyodum... Ta ki bu yenilikleri görene kadar! Ne yalan söyliyim, ben de turuncuyu beğendim... Sago'yla zevklerimizin benzediğini düşünüyorum, bildiğim kadarıyla yani:) Güzel bir fikir bulursam ben de katılmak isterim... Ama yine de "Bana Diyorlar Ki"ye bak olu mu:)
Graffitiye acayip merakım var... Graffiti yolunda karalamalar yapıyorum, ama sadece "karalama".
Görmenizi çooookk çok istediğim bir tane var...
Mululuğunuz daim olsun inşAllah...

http://oi52.tinypic.com/x2jr0h.jpg

Yarışma mı? Yine başınıza bissürü iş alıyosunuz;)

Adsız dedi ki...

4 yapraklı Yonca hmm :) 18 gün sonra görebiliriz nasıl olduğunu inşAllah ablam :)seniçokseviyorum canımın içi :)

HilalMert dedi ki...

Canım benim, yeni kategori hayırlı olsun çok güzel olmuş gene :) 4 değil 5 çıksın inşaallah sana, Ya tutarsa hesabı..:)
O güzelliği de görmek çok güzel olacak.. senin elinde yetişmiş bir şey daha göreceğiz.. yuppi! <^^>

Ssed dedi ki...

abla bunlar çok şirin hemde sizinkilerin aynısı birde sizin elinizden daha ne olsun.sizden olsunda bi avuç toprak olsun hiç mühim değil yeni gördüm yazıyı kafa patlatmaya başladım:)
sizleri çok özledim hele de o muhabbetlerinize katılmayı ama bu yıl kapattım kendimi arada bakıp bakıp gidiyorum haftada birkez yarında okul temposuyla dahada stresli bir hal alacak benim için bu yıl bursa ve çanakkaleye gelebiliyorum yani inşallah gelebileceğim bir kezde seni görebilsem bana nasıl moral olur bu sıkıntılı zamanımda seni ve abimi çok seviyorum unutma olur mu?
söylediğim herşeyi unut,beni unutma hiç!
Allah'a emanet olun

Ssed dedi ki...

benim balıklar rahmetli oldular bu bayram seninkileri besliyorum buraya gelince içim cız ediyor.
dahada balık bakmam diyorum çünkü çok üzüldüm onları öyle baygın görünce.
insanda üzülürmü diyordum balığı ölünce meğer ne alışmışım..

Unknown dedi ki...

pamuk şekerim inşallah istediğin 4 yapraklı yonca yetişir belki 18 günde olmaz 18 hafta sonra olur ama inşallah 4 yapraklı bir yoncan olur seni seviyorum meraklandım 18 haberlerini bekliyorum..

MerveAyçiçek dedi ki...

Gelsin bakalım yoncamız :)inşallah 18 gün sonra kavuşursun 4 yapraklı yoncana melekolo :)

KaRaBaSaN.07 dedi ki...

Gülüm yaa bu iş biraz sakat oldu... yarın okullar açılıyo ve bir hafta kısa bir süre:( olsun ben yine de çabamı esirgemeyeceğim... tabi vakit yeterse:) Harbi MF seni çoook sevi(ni)yor :) gerçekten seviniyoruz, dün yarışmayı öğrenince bir nevi deli oldum saçma saçma evde koşmaya başladım:) bu mutluluğun sebebi canlarımıza sevgiler yolluyorum içten ve samimi... caney yeni eğitim öğretim yılı için biz talebelere dua et:) valla lise zor... başlıyoruz yine ); bursa konserine iştirak edememiş ve edemeyecek olmanın burukluğuyla yeni bir ders yılı daha başlıyor benim için...

kemal_kafkef50 dedi ki...

selamu aleyküm ablacım sana birşey diyeyım ben sok oldum ilkin bakalım sen ve yunus abı nasıl bulcaksınız :D ben 2 hafta önce işyerıne yakın bir yerde body salonu var ben vücüd geliştirmek içiyazıldım işte :) uzatmayım lafı şiştim felan :D neyse işte salon hocamın adı kenan 2 hafta geçti hocanın talebesine sordun sago dınlermısın aaa dedi ben onun klibinde oynadım dedım hangısı şekarpare dedi dedım o koleranın tamam işte bızım hocanın salonunda yaptılar dedı onu bende oynadım şokk oldum ablacım.Dedim kenan hoca neydı orda hakem dedi harbiden izledim hakem haha yerde yatana sayarken cok belli sagoyla felan resımlerı var,hanımı cocukları ile birlikte dedım yok boyle bir tesaduf yaa çok mutlu oldum,dedım bana rabbım her zman güzellikler verıyor.İşte o kenan hoca benım body hocam ablacım siz nerede ben orada ben olamasamda rabbım benı içine atıyor.ugraşsam yapamazdım bu olayı cok sevınçlıyım.Artık başka klipte benıde oynatırsanız sevınırım rocki deki sarı devın yerıne turuncu dev olabilirim haha :D:D sizi cok sevoyorum ablacım abimede selamlar.

Adsız dedi ki...

Kolo'm, ilgine dahil olmak için illa twitter'a üye mi olmam lazım?

betül ayçiçek dedi ki...

4 yapraklı yoncacığın çıksın da paylaş bizimle o ellerinle ektiğin yoncayı:)
Mouselara gelince aklıma güzel bir şey gelemedi kitlendim öyle, sanırım katılamicam çünkü kazanabilecek fikrim yok:( ama yeşilliye bayıldım ben, kazanan arkadaşlar çok şanslı olacak. İki güzel insandan hatıra iki güzel mouse:)
Çok öptüm mis yanaklarından ve ellerinden ablam.
Betüş'ün seni çok seviyor, öpüyor, yiyor:)

Mirac Olukman dedi ki...

Bekliyoruz meleğim 18 gün sonra gelecek olan 4 yapraklı yoncaları ..Seni cok seviyorummm...<3

Adsız dedi ki...

kazanan arkadaşları tebrik ediyorum :) güle güle kullansınlar çok güzel mouselar :))
çok güzel bir heyecan yaşattınız bizlere meleğim :)çok güzel çalışmalar da vardı gerçekten işiniz çok zormuş :)

KaRaBaSaN.07 dedi ki...

Mouse'larınıza kavuştu MF... Ama ben hem süre darlığından hem ailemden dolayı katılamadım... Aslında aklımdaki fikir iddialıydı ama evde çekilebilecek bir fotoğraf değil... İçimde kalmasın diye yine de çekmek ve sizinle paylaşmak istiyorum... İnşallah bir gün o pozu hazırlayıp sizinle paylaşırım... Bu kalp seni çok seviyor...

HumeyKolerap dedi ki...

en az kazanan kuzenlerim kadar mutlu oldum sevinçlerini hep birlikte yaşadım.
onların heyecanlarını duygularını düşünemiyorum:) sizden bir hatısa harika güle güle tıka'sınlar:) seni çok seviyorum kolo meleğiii :)

Hasret mF dedi ki...

inşallah yoncalar 4 yapraklı olurda bizede gösterirrsiiin:) seviyorum seniiii çooook çok çok çok! :) minikolo^m, en derinim!

Gülbeyaz Ceylan dedi ki...

Yoncaların akıbetini merak etmekteyim CAN♥
Ne haldeler ? (:

Güneş Saçlı Kız* dedi ki...

Canım 18 günümüz geçti hala 4 yaprağımız yok :( ama sen sakın üzülme olur mu ? Tubikin kıyamaz sana :) müsait olduğun bir ara 3 yapraklı halini paylaşmayı unutma canımcığım, bekleme nereye kadar sürecek, hala umudumuz var mı :) öpüyorum seni :)

Sagomania Merve dedi ki...

Sadece uzaktan sarki söyleyen Sanatci degil, herseysiniz..Bizimle ic ice, kalpleri bizimle carpan Canlarsiniz..Hediyelerle degil varliginizla kalbimizi feth ediyorsunuz..Sizi cok seviyorum!

Şeyma sezen (watzapmen) dedi ki...

Bu sayfada kendi adımı gördüm nasıl mutlu oldum melek :)
Çok seviyorum seni çook <3 birtanesin :)

Almira dedi ki...

bunu eve gidince yapıcam inşallah canım benim sağol:) açıkçası çok güzel görünüyor ya tatmak isterdim artık bende yaparım kendime :) öptüm meleğim seni:*

Adsız dedi ki...

Oooo iyi yapmış Yunus abi :)


:
@mehtaPesimist_

Ömer Öztürk dedi ki...

Sagopa Kajmer'i 2006'dan beri dinliyorum, o vesileyle Kolera Hanım Ağamı da tanıdım. Birbirine bu kadar yakışan bir çifte tanık olmadım. Allah'ım ayrılıklar vermesin. Mutluluk her daim kapınızda olsun. Esen abla senin kendi single'ların daha güzel Sago'yla düet yapınca senin güzelliğinden şarkının güzelliğini anlayamıyoruz Sizleri çok seviyorum Türkçe Rap'in atardamarları.d.d

Tebrizli dedi ki...

En kısa zamanda yaparım inşaAllah "Özyavuz Pastasından" :)

Unknown dedi ki...

Ablam bu paylaştığın doğum günü ve diğer hediyelerini gördükçe o hediyelerin alınış anlarındaki heyecan geldi içime. Ne kadar mutlu oluyoruz ve sorular aklımızda acaba bunu ablam beğenir mi ya da takar mı vs.. Çok güzel anılar ve çok güzel anlar hep sizinle güzel canım ablam.. :))

Unknown dedi ki...

Sana gönderdiğim şeyleri buldum fotoğrafta her birinde çığlıklar ata ata..Canımsın canım..Tüm dünyayı yığsam önüne yine de o melek kalbine layık görmem ben..Ufak tefek şeyler için sen birde mahçup oluyorsun ya kıyamam sana..İnan sana bir şeyler almak dünyanın en güzel zevki en.. Sizin için tonlarca servet harcasam doyamam ki ben.. Size aldığım bir iğneyle bile mutluluğa boğuluyorum..Yüzündeki tebessümü hayal ediyorum..O mutluluk hiç bir şey de yok işte..Senin mutlu olacağını hissetmek anlatılmaz bir duygu..Seni gerçekten Çok seviyorum gül yüzlüm..İyiki bizimlesin iyiki..

 
Copyright 2010